Az ékszerész naplója

Ékszereket készítek szabadidőmben. Erről szeretném megosztani tapasztalataimat gondolataimat. Felteszek egy képet, és írok róla pár sort ami eszembe jut. Aztán ha megint készül valami ami számomra kedves, akkor azt is felteszem... Ha valakinek felkeltettem az érdeklődését: www.egyediekszerek.com

Friss topikok

  • egyediekszerek.com: @yndus: kíváncsian várom a képet! Gergely (2015.09.23. 09:48) Titán gyűrű készítés
  • cilke: ez óriási! az ötlet is, de a megvalósítás... nagyon ügyes vagy, nagyon szép lett! (2013.07.03. 13:21) Eljegyzés - tigris - elefánt
  • egyediekszerek.com: @tboyda: Gratulálok az ikrekhez! Én is ikreket szeretnék, de a feleségem tiltakozik, azt mondja c... (2011.11.26. 20:24) Titán gyűrűk pajszerból

Linkblog

HTML

Foci vb örömére Afrika medál

2010.07.05. 00:20 | egyediekszerek.com | Szólj hozzá!

Arany medál madagaszkári ébenfa berakással Ennél a medálnál nem tudtam igénybe venni a fejlett technikát, pedig nagyon szerettem volna ha nem full kézi munkával kell elkészítenem. A terv az lett volna, hogy megrajzolom, cnc géppel kivágatom viaszból a keretet, és ébenből a közepét. Leöntetem a viaszt aranyból, és nekem már csak össze kell illesztenem a tökéletesen passzoló alkatrészeket. Na ehelyett öntöttem magamnak arany lemezt, kinyomtattam papírra afrika körvonalait, a papírt felragasztottam egyiket a fára másikat az aranylemezre, és szépen kézzel nagy odafigyeléssel kifűrészeltem mindkettőt. Na ettől persze még nem illeszkedett egyik a másikhoz, de addig addig martam csiszoltam míg ez lett az eredmény. A kettőt összeragasztottam majd összecsiszoltam. Egyém munkák, és hozzá Rövid leírás itt. Mióta kész azon gondolkodom, hogy kellene szereznem piros és sárga fát hogy ki tudjam rakni belőle a német zászlót. Persze ha nem ők nyerik a vébét akkor fölösleges, tehát kivárom a döntőt.

 

Címkék: afrika foci vb ébenfa egyedi ékszerek egyediekszerek egyediékszerek fa ékszerek férfi ékszer

A bejegyzés trackback címe:

https://egyediekszerek.blog.hu/api/trackback/id/tr762129821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása